29 martie 2012

„Părinţii – parteneri în activitatea şcolară a elevilor"



În cadrul parteneriatului şcoală-familie, un rol important îl au întâlnirile cu părinţii deoarece este cea mai eficientă modalitate de a cunoaşte  aspecte diverse ale activităţii desfăşurate de elevi în şcoală.
Colaborarea dintre şcoală şi familie presupune o comunicare efectivă şi eficientă, o unitate de cerinţe şi acţiuni.
Pentru a realiza o comunicare şi cooperare reală cu familia, în ziua de joi, 29 martie, părinţii elevilor din clasa a III-a A au asistat la două lecţii demonstrative, limba română şi matematică. Impactul participării la astfel de activităţi a fost acela al cunoaşterii propriilor copii, relaţionării în cadrul clasei de elevi, conţinuturilor parcurse şi strategiilor didactice utilizate.
Cei care au avut de câştigat în urma desfăşurării activităţilor au fost atât  elevii, cât şi părinţii  şi cadrul didactic.

Mulţumim părinţilor pentru receptivitate şi implicare!!



                                                                                                                                ,,…Eu sunt copilul
Tu ţii în mâinile tale destinul meu,
Tu determini în cea mai mare măsură,
Dacă voi reuşi sau voi eşua în viaţă.
Dă-mi, te rog, acele lucruri
Care să mă îndrepte spre fericire,
Educă-mă, te rog, ca să pot fi,
O binecuvântare pentru lume.”
(din Child`s Appeal, Mamie Gene Cole)


Un comentariu:

  1. Ce citata minunata. Tocmai cautam una potrivita pentru un panou tematic pentru profesori. E tocmai cea mai indicata citata din sutele pe care le-am citit in aceasta dimineata. Multumesc acelora care au postat-o.

    RăspundețiȘtergere